Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Valitse aihe, lisää sähköpostiosoite josta saamme sinut kiinni ja kirjoita viesti. Vastaamme viestiisi niin pian kuin mahdollista!

Sulje ×

Jäsenkausi

Miten voi treffailla E-kontakti.fissä?

E-kontakti.fissä voi luoda profiilin ja olla jäsenenä ilman maksua. Voit luoda oman nettideitti-ilmoituksen ja kuva-albumin, lähettää flirttiviestejä sekä vierailla muiden profiileissa.

Viestin lukeminen ja lähettäminen on sivustolla maksullista.

E-kontakti.fi on maksullinen koska ylläpidämme turvallista nettideittisivua, jossa saa suomenkielistä palvelua. Tarkistamme kaikki profiilit käsin asiakaspalvelussamme. Asiakaspalvelumme palvelee seuraavasti:

  • ma-su klo 10–13 ja klo 18–23

Uusiutuuko jäsenkauteni automaattisesti kun edellinen loppuu?

Ei, meillä ei ole suoraveloitusta ja kaikki jäsenkautemme ovat määräaikaisia.

Jäsenkauden päätyttyä profiilisi säilyy palvelussa, sillä profiilin pitäminen julki on täysin maksutonta. Voit itse muokata profiilisi näkyvyyttä muille jäsenille Asetukset-sivuilla. Voit muuttaa sen niin halutessasi piilotetuksi tai poistaa sen kokonaan. Ohjeita lisää tässä.

Mitkä ovat jäsenkausien pituudet?

E-kontakti.fissä voit valita 1, 3 tai 6 kuukauden mittaisen jäsenkauden.

Hinnat ovat:

  • 1 kk 34,90 €
  • 3 kk 59,90 €
  • 6 kk 89,90 €

Kaikki E-kontakti.fin tilaukset ovat määräaikaisia eikä niitä koskaan uusita automaattisesti.

Mikä on Pluspaketti?

Pluspaketti on lisätilaus tavalliseen E-kontakti.fin jäsenyyteen eikä millään tavalla pakollinen. Pluspaketti antaa paljon lisäominaisuuksia sivuston käyttöön joita useat jäsenemme arvostavat.

Voit surffailla näkymättömänä sivuilla niin ettei käynnistäsi profiilissa jää jälkeä toiselle jäsenelle, saat lukukuittaukset lähettämistäsi viesteistä, yhden albumin sijaan voit käyttää viittä kuva-albumia, voit suodattaa saapuneita viestejä ja vierailijoita ikävalintasi mukaan, saat kuukauden tilausta kohden 15 kappaletta Parrasvaloviestejä sekä käyttöösi tulee myös kätevä Match-hakukone.

Jäsenmaksu

Maksaako E-kontakti.fin jäsenenä oleminen jotakin?

Profiilin luominen E-kontakti.fihin ja jäsenenä oleminen on maksutonta. Voit luoda profiilin, vierailla toisten jäsenien sivuilla, lähettää flirttiviestejä ja erityisiä Ensimmäinen askel -viestejä.

Jos haluat lähettää ja vastaanottaa viestejä, tarvitset maksullisen jäsenkauden.

Uusitteko jäsenkauteni automaattisesti?

E-kontakti.fi ei koskaan uusi automaattisesti tilauksia, vaan jokainen jäsen päättää itse, haluaako hän ostaa lisää käyttöaikaa.

Miten voin maksaa jäsenkauteni?

Voit maksaa verkkopankissa (Aktia, Handelsbank, Nordea, OP, Pop-pankki, Säästöpankki, Danske Bank ja Ålandsbanken), pankki- tai luottokortilla (VISA ja Mastercard), laskulla (paperilasku tai e-lasku) sekä pankkisiirrolla.

Laskulla maksettaessa myös osamaksu on mahdollista, lisätiedot löydät laskutuskumppanimme Klarnan asiakaspalvelun sivuilta.

Kuinka kauan jäsenkauden päivittymisen menee?

Jos maksat jäsenkautesi laskulla, luottokortilla tai verkkopankissa, jäsenkautesi päivittyy heti voimaan.

Pankkisiirrolla maksaessa viive voi olla 2-7 päivää riippuen juhlapyhistä. Saat viestin ylläpidolta kun jäsenkausi aktivoidaan ja jäsenaikasi alkaa kulua vasta tuosta hetkestä.

Tilasin väärän jäsenkauden, mitä teen?

Jos olet tilannut pidemmän tai lyhyemmän jäsenkauden mitä tarkoituksesi oli, ota meihin yhteyttä yllä olevalla lomakkeella, jossa kerrot nimimerkkisi sekä asiasi. Korjaamme asian niin pian kuin mahdollista.

Miksi tarvitsette henkilötunnukseni laskua tilatessa?

Laskutuskumppanimme Klarna tarkistaa jokaisen laskuasiakkaan luottotiedot. Henkilötunnuksen on myös täsmättävä väestörekisterin osoitetietoihin.

Näin pystymme estämään sivuston väärinkäyttöä ja teemme E-kontakti.fistä entistä turvallisemman sivuston.

Osamaksu

Osamaksu on mahdollista kun valitset laskutustavaksi laskun. Lisätietoa saat laskutuskumppanimme Klarnan internetsivustolla tai soittamalla numeroon 09 - 425 99 771.

Käyttöohjeet

Miten voin muuttaa ennakkohakuani?

Olet rekisteröityessäsi valinnut profiilia tehdessäsi ikähaarukan josta haet kumppania. Tämä asetus vaikuttaa sivuilla moneen kohtaan, esimerkiksi siihen ketkä jäsenet näkyvät Sinulle sopiva -koneessa sekä uutiskirjeessäsi oleviin profiileihin.

Kannattaa valita kohtuullinen ikähaarukka, vähintään 10 vuotta. Liian pieni valinta hankaloittaa suuresti sitä kuinka helposti löydät seuraa sivuiltamme.

Monet deittailijat tarkistavat asian profiilista. Jos ilmoitat hakevasi vaikkapa vain 43–47-vuotiasta seuraa, ei ala- tai yläikäiset välttämättä uskalla ottaa sinuun yhteyttä. Tasaluvut, esimerkiksi vaikkapa 50–60 on jo parempi valinta, koska siinä on ”neuvottelunvaraa”.

Voit muuttaa iän ennakkovalintaasi Asetukset-sivuilla.

Kuinka saan toisiin jäseniin yhteyden?

Helpoiten E-kontakti.fistä löytää seuraa kun on itse aktiivinen!

Myös oman profiilikuvan vaihtaminen, kuva-albumin perustaminen sekä pidemmän profiilitekstin kirjoittaminen voivat auttaa ihmisiä kiinnostumaan juuri Sinusta.

Jos haluat ehdotuksia suuremmasta ryhmästä, voit höllätä Asetukset-sivulla sitä, minkäikäistä kumppania haet. Ikähaarukkaa laajentamalla saat enemmän ehdotuksia Sinulle sopiva -koneeseen ja uutiskirjeisiin. Jos ikähaarukkasi on kovin tiukka, voi seuran löytäminen olla hankalaa.

E-kontakti.fi haluaa myös aina muistuttaa, että ei sitä ikinä tiedä, mistä päin Suomea tai jopa maailmaa se oma rakas löytyy. Joskus pieni matka voi olla sen arvoista. Kannattaa siis mieluummin aina hakea laajemmalta alueelta, vaikkapa koko Pirkanmaalta kuin vain yhdestä kaupungista siellä.

Myös flirttailu, ensimmäinen askel -viestien lähettäminen, kuva-albumin avaimen pyytäminen tai antaminen, suosikiksi asettaminen, Match-hakukoneen ja Sinulle sopiva -koneen käyttäminen ahkerasti auttavat sinua juuri sen sopivan seuran löytämisessä.

Lisää vinkkejä löydät blogistamme osoitteesta E-kontakti.fi/blogi

Miten Viestit-postilaatikko toimii?

Viestilaatikossa näet yhden jäsenen kanssa käymäsi keskustelut aina yhdessä ketjussa.

Jos olet lähettänyt viestin, mutta siihen ei ole vielä vastattu, viestissä on leima Lähetetty. Tämä leima häviää kun viestiin vastataan.

Pluspaketin ostamalla voit aktivoida viestien lukukuittauksen eli näet kun vastaanottaja on lukenut viestisi.

Voit lajitella saapuneita viestejä Lähettäjän tai päiväyksen mukaan.

Voit myös poistaa viestejä Viestit-postilaatikostasi valitsemalla sinisellä pohjalla olevista valinnoista Kaikki | Luetut | Lukemattomat -viestit. Painamalla tämän jälkeen poista merkityt poistat valitsemasi viestit.

Päivitä-valintaa painamalla haemme sinulle uusia mahdollisesti saapuneita viestejä postilaatikkoosi.

Miksi Viestit-postilaatikostani on poistunut viestejä?

Jos jäsen poistaa profiilinsa kokonaan E-kontakti.fi-palvelusta, hän poistaa samalla kaikki viestinsä. Näin ollen niitä saattaa poistua myös sinun postilaatikostasi.

Miten flirtti toimii?

Kun olet toisen jäsenen profiilissa, näet profiilikuvan oikealla puolella listan toiminnoista. Jos painat hymynaaman viereistä Flirttaa-linkkiä, avautuu uusi ikkuna.

Valitse alasvetovalikosta kiva otsikko joka sopii tunnelmaan sekä alhaalta joku hauskoista flirttikuvakkeista.

Paina Lähetä.

Samalle henkilölle voi lähettää 3 flirttiä päivässä. Flirttejä voivat lähettää myös jäsenet joilla ei ole jäsenkautta tilattuna.

Mitä Ensimmäinen askel tarkoittaa?

Kun olet toisen jäsenen profiilissa, näet profiilikuvan vasemmalla puolella listan toiminnoista. Jos painat hymynaaman viereistä Ensimmäinen askel -linkkiä, avautuu uusi ikkuna.

Ensimmäinen askel viesti on tarkoitettu niille, jotka kaipaavat keskustelunaloitukseksi valmiiksi kirjoitetun tekstin tukea.

Valitse valmiista otsikoista ja valmiista kysymyksistä mieluisimmat ja paina Lähetä.

Mistä kirjaudun sisään ja ulos palvelusta?

Kirjaudu sisään www.e-kontakti.fin etusivulta oikealla olevasta kohdasta jossa kysytään ensin käyttäjänimeä tai sähköpostiosoitetta. Kirjoita tähän kohtaan vain jompikumpi, joko käyttäjänimi TAI sähköpostiosoite, ei molempia. Kirjoita seuraavaan kenttään salasanasi ja paina Kirjaudu sisään -nappia.

Huomaathan että salasanan ja käyttäjänimen/sähköpostiosoitteen tulee olla tismalleen oikein kirjoitettu.

Kun olet kirjautunut palveluun sisälle, voit kirjautua ulos vasemmasta yläkulmasta. Mobiililaitteella joudut avaamaan valikon päästäksesi kirjautumaan ulos. Painamalla tätä kohtaa päädyt Kirjautunut ulos -sivuille. Jos suljet vain selaimet, voit näkyä palvelussa vielä hetken muka kirjautuneena sisään eli online-tilassa.

Miksi en pääse kirjautumaan sisään palveluun?

Tarkista, että olet oikealla sivulla eli etusivullamme www.e-kontakti.fi jossa etusivun oikeassa reunassa on Kirjaudu sisään -lomake. Jos olet uuden profiilin luonnin rekisteröitymissivulla tai kirjautunut ulos -sivulla, siellä kirjautuminen sisään tapahtuu oikeassa yläkulmassa.

Jos olet unohtanut salasanasi, saat luotua uuden salasanan painamalla Unohtuiko salasana? -linkkiä. Anna se sähköpostiosoite, jolla olet rekisteröitynyt sivustollemme, niin saat salasanan vaihtamisen mahdollistavan linkin sähköpostiisi.

Jos et saa viestiä, tarkista roskapostikansiosi.

Jos et muista mitä sähköpostiosoitetta olet käyttänyt sivustollamme, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Miten haen muita jäseniä?

Valitse ylävalikosta Haku. Näet kolme hakuvaihtoehtoa: Yksinkertainen haku, Tarkennettu haku (haku henkilön ominaisuuksien, kuten harrastusten, perusteella) sekä Jäsenhaku, jossa voit tiettyä jäsentä tämän nimimerkillä.

Täytä tarvittavat tiedot ja klikkaa Hae-painiketta.

Kuinka otan yhteyttä toiseen jäseneen?

Kun olet mielestäsi kiinnostavassa profiilissa ja haluat ottaa yhteyttä, profiilikuvan oikealla puolella olevista vaihtoehdoista voit klikata ”Ota yhteyttä”, jolloin voit kirjoittaa jäsenelle viestin. Laatikko viestin kirjoittamiseen on myös profiilin tekstien alapuolella.

Voit lähestyä jäsentä myös hauskoilla flirtti-hymiöillä kohdassa Flirttaa tai lähettää Ensimmäinen askel -viestin ennalta määrättyjen tekstien avulla.

Jos olet Plusjäsen, voit lähettää viestin myös Match-hakukoneen kautta. Valitse listasta niitä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita, joita haluaisit tulevalla kumppanillasi olevan, kirjoita viesti ja lähetä se jopa tuhansille hakuasi vastaaville jäsenille kerralla.

Match-hakukoneesta voit lukea lisää tästä.

Millä laitteilla voin käyttää E-kontakti.fitä?

E-kontakti.fi on responsiivinen sivusto eli se sopeutuu aina käyttämäsi laitteen mukaan. Kaikki samat ominaisuudet ovat siis käytössäsi riippumatta laitteesta, on se sitten tietokone, tabletti tai älypuhelin. Tuemme kaikkia noin 10 vuotta vanhoja käyttöjärjestelmiä ja selainversioita.

Huomaa, että pienemmällä näyttökoolla käyttäessäsi sivustoa, vasemmalla normaalisti oleva valikko siirtyy oikealle ylös. Saat sen auki painamalla Valikko-sanaa.

Kuinka parrasvalot toimivat?

Voit kirjoittaa 80 merkin parrasvaloviestejä, eli tervehdyksiä toisille jäsenille. Parrasvalot näkyvät E-kontakti.fin etusivulla vasemmassa kuilussa. Parrasvalo näkyy vain niille jäsenille, jotka ovat etsimässä juuri sinunlaistasi miestä eli vaikkapa mies, joka etsii 25–35-vuotiasta naista, näkee Parrasvalon jonka on tehnyt 25–35-vuotias nainen.

Parrasvaloja voi ostaa erikseen, 15 kpl / 5 €. Parrasvaloja saa ilmaiseksi osana Pluspakettia, 15 kappaletta jokaista kuukautta kohden. Pluspaketti maksaa noin 7 € kuussa, hinta määräytyy jäljellä olevan jäsenyyskautesi perusteella.

Kuvat

Miksi en näe lataamani kuvaa palvelussa?

E-kontakti.fin asiakaspalvelu hyväksyy kaikki palveluun julki tulevat kuvat eli sekä profiilikuvat että albumeissa olevat kuvat. Haluamme varmistaa että kuvat ovat siistejä ja täyttävät E-kontakti.fin säännöt.

Hyväksymme kuvia päivittäin klo 10-13 ja 18-23.

Toinen syy siihen että kuvasi eivät näy voi olla että kuvasi on ollut kooltaan isompi kuin 9 mb eikä siksi ole latautunut palveluun. Kokeile pienentää kuvaa kuvankäsittelyohjelmalla. Jos et onnistu, lähetä kuva meille sähköpostilla info@e-kontakti.fi niin pienennämme kuvan ja laitamme sen paikoilleen.

Näkevätkö kaikki kuva-albumini kuvat?

Voit itse valita haluatko kaikkien näkevän kuva-albumin kuvasi vai sallitko ainoastaan tiettyjen jäsenien pääsyn.

Voit vaihtaa kuva-albumisi lukituksi vaihtamalla valinnan Kuva-albumini-sivuilla yläreunasta ”Albumini näkyy vain avaimeni saaneille”.

Jos rajoitat pääsyä albumiisi, muut jäsenet voivat tällöin lähettää sinulle avainpyyntöjä. Pyynnön saatuasi, voit itse päättää, keille jäsenille avaimen annat.

Miksi ette hyväksyneet profiilikuvaani?

Profiilikuvan tulee olla edestäpäin otettu, eikä se saa olla liian pieni, tumma tai epätarkka.

Profiilikuvassa ei saa näkyä tunnistettavasti muita henkilöitä kuin sinä. Emme myöskään hyväksy sarjakuvahahmojen tai julkisuudesta tuttujen kuvia, piirrettyjä, liian seksuaalisia tai alastonkuvia profiilikuviksi. Kuviin ei myöskään saa kirjoittaa mitään.

Muunlaisia kuvia itsestäsi voi liittää E-kontakti.fin kuva-albumiin.

Huomaathan, että sääntömme profiilikuvalle ovat erilaiset kuin esimerkiksi Facebookissa.

Voinko vaihtaa/poistaa profiilikuvaani?

Sivuston vasemmassa valikossa on kohta Muokkaa profiilia. Täältä löytyy välilehti "Kuvani", jossa profiilikuvasi sijaitsee.

  1. Tallenna haluamasi kuva tietokoneellesi / mobiililaitteeseesi. Valitse Lataa tiedosto painamalla Selaa-näppäintä. Näin pääset vaihtamaan myös nykyisen profiilikuvasi.
  2. Valitse haluatko antaa luvan käyttää kuvaasi markkinoinnissa.
  3. Tallenna kuvasi.

Mikäli et onnistu vaihtamaan valokuvaasi, voit lähettää meille kuvasi sähköpostilla osoitteeseen info@e-kontakti.fi, niin lisäämme kuvan sivuille.

Muista kertoa meille, haluatko kuvan profiilikuvaksi vai kuva-albumiisi.

Muokkaa profiilia

Voinko muuttaa profiilitietojani: sukupuoli, ikä, paikkakunta?

Kyllä, valitsemalla sivuston vasemmasta laidasta kohdan Muokkaa profiilia, löydät kohdan Yleistä tietoa.

Tällä sivulla voit esimerkiksi vaihtaa asuinpaikkakuntaasi, harrastuksiasi tai vaihtaa ikähaarukkaa siitä minkä ikäistä kumppania olet etsimässä.

Välilehdistä löydät kohdat Tietoa minusta, Etsin ja Kuvani. Näillä kaikilla sivuilla voit muokata milloin tahansa tietoja itsestäsi.

Kun teet muutoksia profiilisi, se lähetetään uudestaan tarkistettavaksi asiakaspalveluun. Tarkastamme profiileja joka päivä klo 10-13 ja 18-23. Vanha profiilisi näkyy muille jäsenille kunnes uusi muutettu profiili on hyväksytty.

Nimimerkki

Vain me E-kontakti.fin ylläpidossa voimme vaihtaa nimimerkkisi.

Ehdota meille muutamia vaihtoehtoja uudeksi nimimerkiksi ja laita viesti asiakaspalveluun yllä olevalla lomakkeella.

Huomaathan että useimmat yleisimmät nimet ovat jo varattuja. Emme hyväksy nimimerkiksi koko nimeäsi.

Vaihda profiilikuvaa

Voit vaihtaa profiilikuvaasi Muokkaa profiilia -sivulla, Kuvani-välilehdessä.

Lataa kohdassa 1. uusi kuva joko tietokoneeltasi tai Facebook-profiilistasi tai ota kuva web-kamerallasi.

Valitse kohdassa 2. haluatko kuvasi näkyvän markkinoinnissa ja kohdassa 3. tallennat kuvasi.

Voiko profiilissa vierailleita poistaa Omat vieraat -sivuilta?

Valitettavasti tämä ei ole mahdollista, mutta Pluspaketin tilaamalla pystyt suodattaamaan vierailijoita vain hakukriteerejäsi vastaaviksi.

Jos vierailleissa on jokin sellainen jäsen, jonka et toivo enää ottavan sinuun yhteyttä, voit estää hänet ”Jäsenten esto” -sivuilla. Tämä ei kuitenkaan estä ihmistä vierailemasta profiilissasi.

Voinko poistaa omia vierailuitani muiden profiileissa?

Tietoja ei ole mahdollista poistaa, mutta niitä voi estää sillä että hankit Pluspaketin ja aktivoit Asetukset-sivuilla Yksityisen surffailun.

Tällöin voit vierailla kaikissa profiileissa ilman että siitä jää jälkeä.

Muut jäsenet

Mitä teen, jos toinen jäsen käyttäytyy sopimattomasti sivustolla?

Sellaisesta jäsenestä, joka rikkoo E-kontakti.fin sääntöjä tai käyttäytyy epäasiallisesti, voi tehdä ilmoituksen suoraan asiakaspalveluun tämän jäsenen profiilisivulta löytyvästä Tee ilmoitus profiilista asiakaspalveluun -napista. Valitse syy ja perustele lyhyesti miksi haluat ilmoituksen tehdä.

Teemme kaikkemme, jotta E-kontakti.fi olisi turvallinen ja mukava paikka. Arvostamme jäseniemme aktiivisuutta jäsenehtoja rikkovien profiilien löytämisessä.

Voivatko kaikki nähdä profiilini?

Kyllä, E-kontakti.fihin luodut profiilit ovat julkisia kaikille jäsenille.

Kuva-albumin voit yksityiseksi jolloin toinen jäsen tarvitsee niiden näkemiseen avaimen. Voit itse antaa ja ottaa avaimia takaisin Avaimet kuva-albumiin -sivuilla.

Pluspaketin ostaneilla on mahdollisuus surffailla toisten jäsenten profiileissa ilman että he jättävät jälkeä itsestään. Näidenkin jäsenten profiilit näkyvät kuitenkin kaikille.

Voit myös piilottaa oman profiilisi sivuilta Asetukset-sivujen Poista näkyvistä -valinnan avulla. Tällöin profiiliasi ei kuitenkaan voi nähdä hakutuloksissa tai se ei nouse muille jäsenille lähteviin uutiskirjeisiin. Profiilin uudelleen aktivointi tapahtuu samassa paikassa.

Miten estän jäseniä ja poistan eston?

Voit estää tiettyä jäsentä ottamasta sinuun yhteyttä valitsemassa sivuston vasemmasta valikosta kohdan Jäsenten esto.

Kirjoita jäsenen nimi kenttään (huomaa että nimen tulee olla kirjoitettu tismalleen oikein, esimerkiksi myös alaviivan pitää olla paikoillaan, esim. esimerkki_123) ja klikkaa Estä jäsen -painiketta.

Tämän jälkeen tämä estetty jäsen ei pysty lähettämään sinulle viestejä.

Mene kohtaan ”Jäsenten esto” vasemmasta valikosta. Estetyt jäsenet -listassa näet kaikki jäsenet jotka olet estänyt. Käyttäjänimien oikealla puolella lukee Poista sinisellä värillä. Klikkaa tästä kohdasta, niin tämän jäsenen esto häviää ja voitte jälleen viestitellä.

Miten Match-hakukone toimii?

Match-hakukone löytää automaattisesti jäseniä, jotka sopivat juuri sinulle!

Pluspakettiin kuuluva Match-hakukone löytyy Pluspaketin ostaneilta jäseniltä sivuston vasemmasta valikosta.

Hakukoneessa valitset ensin kiinnostuksen kohteet vapaa-ajan harrastuksista, musiikista ja urheilun saralta. Valitset minkä ikäistä kumppania olet etsimässä ja mistä päin Suomea.

Kirjoita viesti sille varattuun kenttään ja paina Lähetä niin viestisi voi tavoittaa jopa satoja tai tuhansia jäseniä yhdellä kertaa!

Poista profiili ja viestit

Miten voin poistaa profiilini palvelusta?

Kirjaudu sisään profiiliisi.

Vasemmassa kuilussa näet kohdan: Poista profiili

Täällä näet kaksi vaihtoehtoa: Ota profiili pois näkyvistä ja poista profiili.

Pois näkyvistä:

Painamalla tätä, muut jäsenet eivät voi nähdä sitä eikä profiilisi näy E-kontakti.fin hakutuloksissa.

Voit kuitenkin aktivoida profiilisi uudelleen milloin tahansa näkyviin tästä samasta valikosta.

Tällöin myös aiemmin lähettämäsi viestit ja koko profiilisi sisältö ovat tallella.

Poista profiili:

Jos haluat mieluummin lakkauttaa profiilisi kokonaan, valitse tämä vaihtoehto.

Otathan huomioon, että jäsenyyden lakkauttaminen on pysyvä eikä E-kontakti.fi voi aktivoida sitä uudelleen.

Menetät myös menetät kaikki profiiliisi lisätyt tekstit, kuvat sekä muiden jäsenien kanssa vaihtamasi viestit. Ne poistuvat myös muiden jäsenien postilaatikoista.

Jos päätät lakkauttaa profiilisi ennen tilauskautesi umpeutumista, jäsenmaksuasi ei palauteta.

Kuinka poistan markkinointiviestit sähköpostiini?

Löydät E-kontakti.fin vasemmasta valikosta kohdan Asetukset josta painamalla saat auki sivun jossa voit vaihtaa salasanaani, sähköpostiosoitettasi sekä valikoida kohdassa sähköpostiasetukset kuntoon.

Ottamatta ruksin pois kirjeen kohdalta sekä painamalla samassa osiossa olevaa Muuta-nappia saat valintasi tallennettua.

Parannusehdotukset

Voinko vaikuttaa E-kontakti.fi-sivuston kehitykseen?

Otamme mitä mieluisimmin vastaan kehitysehdotuksia asiakkailtamme. Kaikki ehdotukset, niin risut kuin ruusut, ovat meille arvokkaita.

Luemme kaikki ehdotukset ja lisäämme kaikki toteutettavissa olevat ehdotukset toteutusputkeen. Ehdota siis rohkeasti meille haluamiasi ominaisuuksia yllä olevalla asiakaspalvelulomakkeella!

Salasana

Olen unohtanut salasanani

Jos et muista salasanaasi palveluun, voit tilata uuden salasanan muuttamisen mahdollistavan linkin sähköpostiisi painamalla tästä

En saa salasana-viestiä sähköpostiini

Tarkista ensin, onko viestimme päätynyt sähköpostisi roskapostikansioon.

Sähköpostin on oltava sama, jonka olet rekisteröityessäsi ilmoittanut meille. Jos et muista, mitä sähköpostia olet käyttänyt tai haluat vaihtaa sen, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme ja kerro meille viestissä käyttäjänimesi, niin etsimme profiilisi ja teemme muutokset.

Miten saan vaihdettua salasanani?

Salasanaa pystyy vaihtamaan itse Asetukset-sivuilla. Kirjoita vanha salasanasi, uusi salasanasi ja vielä kerran uusi salasanasi sivuille kohdassa Vaihda salasana. Paina tämän jälkeen nappia Vaihda salasana jotta uusi tallentuu.

Huomaa, että tämä muutos ei vaihda salasanaa internetselaimeesi, mikäli olet tallentanut sen sinne. Vaihda salasana seuraavalla kirjautumiskerralla.

Tekniset ongelmat

En voi kirjautua sisään – mistä tämä johtuu?

Turvallisuus on meille E-kontakti.fissä hyvin tärkeää. Sinun tulee näppäillä käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi sekä salasanasi sisäänkirjautuessasi hyvin tarkkaan, erotellen myös suuret ja pienet kirjaimet.

Kirjoita sisäänkirjautumistietosi oikeassa yläkulmassa oleviin kenttiin ja huomioi, että kirjoitat ensimmäiseen kenttään vain käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi, ei molempia. Huomaa myös, että internetselaimessasi voi olla tallennettuna salasanasi väärin. Kirjoita siis salasanasi huolellisesti uudelleen kenttään jos se on täyttynyt automaattisesti tähdillä etkä pääse sisään.

Jos sivustollamme on suurempia teknisiä ongelmia tai päivityksiä, joiden johdosta sivustolle ei pääse sisään tai on jokin muu isompi tekninen ongelma, ilmoitamme asiasta aina Blogissamme, E-kontakti.fin Facebook-sivuilla ja Twitter-tilillä.

Sivuni näyttää virheellisen määrän kävijöitä, luettuja viestejä ja muuta virheellistä tietoa – mistä tämä johtuu?

Syynä voi olla se, että selaimessasi on vanhaa tietoa, joka häiritsee sivun toimivuutta. Kokeile tyhjentää selaimesi väliaikaistietoja ja poistaa selaimen vahoja evästeitä. Näitä voit poistaa selaimesi työkaluvalikon internet-asetuksissa.

Ota myös huomioon, että jos joku jäsen, jonka kanssa olet viestitellyt, on poistanut profiilinsa kokonaan palvelustamme, poistuvat samalla tämän henkilön viestit myös toisten jäsenien profiileista.

En pysty tilaamaan jäsenkautta

Luethan huolellisesti läpi kaikki Tilauksiin liittyvät ohjeet. Tilaus-sivuillamme on myös yksityiskohtaisia ohjeita jokaisesta maksutavasta erikseen Lisätietoa-linkkien takana.

Jos ongelmaasi ei löydy selitystä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme yllä olevalla lomakkeella niin autamme sinua niin pian kuin mahdollista.

Turvallisuus

Onko E-kontakti.fi turvallinen?

E-kontakti.fi on turvallinen kotimainen nettideittisivusto, osa suuren suomalaisen mediayhtiö Alma Median Suomen toimintoja.

E-kontakti.fillä on oikeus käyttää suomalaisesta palvelusta kertovaa Avainlippu-tunnusta, sillä E-kontakti.fi on täysin kotimainen nettideittipalvelu.

Henkilökohtaisen loukkaamattomuuden suoja on meille tärkeä asia, emme koskaan luovuta tietojasi toiselle osapuolelle. Tiedot, jotka ilmoitat rekisteröityessäsi, tallennetaan E-kontakti.fin ulkopuolella olevaan tietokantaan, johon ulkopuolisilta pääsy on estetty. Voit lukea lisää turvallisuudesta Jäsenehdoistamme sekä Deittaile turvallisesti -sivulta.

Haluamme pysäyttää asiattomia ja epärehellisiä jäseniä jo ennen kuin he ehtivät ottaa jäseniimme yhteyttä siksi tarkistamme käsin kaikki profiilit.

Toinen jäsen ei näe sähköpostiosoitettasi tai muita henkilötietojasi ellet niitä itse hänelle anna.

Estääksesi mahdollisen petoksen uhriksi joutumisen halumme antaa sinulle muutaman neuvon. Lue lisää turvallisesta nettideittailusta E-kontakti.fissä tästä.

Miksi tarvitsette syntymäaikani?

Jokaisen jäsenemme profiilissa näkyy tämän jäsenen ikä.

Tarvitsemme syntymäpäiväsi, jotta ikäsi päivittyisi myös profiilissasi ilman että sinun täytyy käydä sitä erikseen päivittämässä.

Tarkka syntymäpäiväsi on siis vain tietokannassa eikä näy koskaan muille jäsenille.

Voivatko muut jäsenet nähdä oikeaa nimeäni tai sähköpostiosoitteeni?

E-kontakti.fissä olet täysin anonyymi, emme koskaan luovuta tietojasi, kuten nimeäsi tai yhteystietojasi, ulkopuoliselle osapuolelle.

Muista itse olla varovainen antaessasi henkilökohtaisia tietoja uusille nettituttavuuksille.

Käytä E-kontakti.fi-sivustoa oppiaksesi tuntemaan uusia ihmisiä paremmin ennen kuin annat heille tietoja itsestäsi, kuten nimi- ja puhelinnumerotietoja. Älä anna kenenkään koskaan painostaa sinua luottamaan heille tietoja joita et ole itse valmis antamaan. Muista, että voit käyttää E-kontakti.fitä turvalliseen viestittelyyn myös matkapuhelimellasi eikä sinun tarvitse siirtää keskustelua matkallekaan lähtiessäsi pois E-kontakti.fistä ulkopuolisen sähköpostiosoitteeseen.

Mihin tarvitsette henkilötunnustani laskua tilatessa?

Kysymme henkilötunnustasi vain kun olet tilaamassa laskua. Laskutuskumppanimme Klarna tarkistaa jokaisen laskuasiakkaan luottotiedot. Henkilötunnuksen on myös täsmättävä väestörekisterin osoitetietoihin.

Näin toimimalla pystymme estämään sivuston väärinkäyttöä ja teemme E-kontakti.fistä entistä turvallisemman sivuston löytää se oikea.

Medialle

Miten saan yhteyttä lehdistöstä vastaavaan ihmiseen?

Jos toimittajana etsit haastateltavaa nettideittailuun liittyen, tarvitset tilastoja tai muuta tietoa deittailusta, olet tervetullut ottamaan yhteyttä suoraan jonna.wikstrom@almamedia.fi.

Voimme myös auttaa sinua ottamaan yhteyttä sinkkuihin tai pariskuntiin mahdollisia artikkeleita.

Unohtuiko salasana?